Măsurile adoptate la nivelul ANOFM în contextul COVID-19

În ultimele zile am fost într-un dialog permanent cu ministrul Muncii, precum și cu reprezentanții ANOFM din țară, pentru a stabili un set de măsuri care să îi protejeze pe românii care intră în contact cu instituția noastră și pe angajații ANOFM de la centru și din teritoriu.

Înainte de a le prezenta, recomand tuturor românilor să dea dovadă în continuare de calm și solidaritate. În ceea ce privește instituția noastră, ANOFM își continuă activitatea în slujba cetățenilor!

Măsuri adoptate la nivelul ANOFM:

• Am suspendat audiențele la sediul central și în țară, cel puțin puțin până în data de 31 martie.
• Am dispus dezvoltarea activității de relații cu publicul la distanță, popularizând datele de contact (numerele de telefon și adresele de email ale instituției)
• Am suplimentat numărul de angajați angrenați în activitatea de relații cu publicul la distanță
• Am dispus întețirea activităților de igienizare a sediilor instituției noastre
• Am decis ca la nivel local, directorii de AJOFM-uri să gândească programe de lucru flexibil, acolo unde situația permite acest lucru
• Am stabilit ca pe toate canalele noastre de comunicare să recomandăm cetățenilor să folosească serviciile poștale și emailul, iar dacă se impune depunerea unor documente originale, cererea și documentele în cauză să fie transmise în regim de scrisoare recomandată cu confirmare de primire.
• Pentru situațiile excepționale în care cetățenii trebuie să fie prezenți fizic în instituția noastră, am dispus respectarea cu strictețe a unui aflux controlat al publicului
• Nu în ultimul rând, pentru a răspunde cu promptitudine provocărilor care pot apărea, i-am încurajat pe directorii de AJOFM-uri să nu ezite în a dispune măsuri suplimentare, în funcție de necesitățile locale identificate.

S-ar putea să vă mai placă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *